Oldalak

2014. október 9., csütörtök

Az ősz színei - #1 bogyószín

Sziasztok! 
Részt veszek Timi őszi kihívásán is. A feladatok elsőre egyszerűek, de kisebb fejtörést azért okoztak, hogy mégis hogyan oldja meg az ember lánya :)
Az első téma a bogyószín volt. Nem is gondolkoztam melyik lakkom legyen az alap. Már a nevében is benne van, hogy ez bizony egy bogyós lakk. Már csak azon kellett agyalnom hogyan is dobjam fel. Aranyban gondolkoztam, így egy sima arany színű lakkot kentem fel a gyűrűsujjamra majd erre arany pelyhes fedőlakkot kentem. Miután megszáradt celluxból pici háromszöget vágtam és igazából ennyi lenne a történet. Sajnos inkább karácsonyi lett, mint őszi, de erre nem is gondoltam mikor csináltam. Végezetül a többi körmömre tettem egy- egy pontot a pelyhes lakkal.



  • essence- Be berry now!
  • Catrice - Oh, my Goldness
  • NYC - Top of Gold 


11 megjegyzés:

  1. Tetszik. Nagyon szép az alapszín. :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű lett! Nekem egyáltalán nincs az az érzésem, hogy karácsonyi lakkozás lenne, ahhoz valószínűleg nem elég piros az alaplakk, legalábbis az én ízlésemnek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Annyira tényleg nem piros, de valahogy élőben az összhatás egy kicsit mégis karácsonyos volt, de ettől még imádtam :)

      Törlés

Köszönjük a kommenteket! :)