Oldalak

2014. október 3., péntek

Októberi körömkihívás - #1 Édességek


Sziasztok!

Avagy lehetne a cím valami olyasmi is, hogy visszatérés. Sajnos a nyáron nem voltam valami aktív, Istenigazából a körmöm általában rövid volt, vagy épp géllakk volt rajta, amit a nyaralásra tetettem fel, hogy mégse ott kelljen már festegetnem. Mondanom sem kell, megbántam :D De erről ennyit is.
Csatlakoztam Manna új kihívásához, mert egyszerűen imádom a Halloweent ♥ Az első téma az édességek voltak, szerencsére elég hamar kitaláltam mit is szeretnék alkotni. Viszont valamilyen felsőbb hatalom egyik ötletemet sem tette lehetővé. Így hát hiába akartam megbarátkozni például a saran wrap technikával, inkább úgy döntöttünk még nem leszünk barátok. Amilyen egyszerű az a technika nekem annyira nem ment :'D


Így hát maradtam a jó öreg ombrénél. Nem lett túl kreatív az egész, sőt annyira nem tetszett, hogy meg sem vártam, hogy megszáradjon, gyorsan lepucoltam nagyjából körülötte a bőrt, egy két kép és már mostam is le :/  Igazából azért nem próbálkoztam már többször, mert már így is elkentem a fehér lakkom felét és már nagyon elegem volt abból, hogy semmi sem sikerült. Maradjunk annyiban ez nem az én témám és nem az én napom volt... :(


A színek adottak voltak, a candy corn színeivel próbáltam dolgozni. Sajnálom, hogy csak így sikerült.

  • Avon Speed dry- Orange you quick
  • essence- miss little sunrise
  • Crystal Nails- fehér

5 megjegyzés:

Köszönjük a kommenteket! :)