Oldalak

2014. április 12., szombat

Korall egy kis ezüsttel


Sziasztok! :)

A mai napra egy nagyon kis egyszerű manikűrt hoztam. Már korábban említettem, hogy oda vagyok a narancsos/korallos árnyalatokért és ez adta az egésznek az alapját. Egy Astor lakkról van szó, mikor először használtam sikerült kér réteggel megcsinálnom, sajnos most kellet egy harmadik réteg is viszont gyorsan szárad és szuper tartós :) Négy napig hordtam és csak az egyik körmömről kezdett kicsit pattogzani a többinél minimális kopás volt a körömvégeknél.



A színe amúgy elég behatárolhatatlan, napfényben rikító narancssárga, árnyékban és az üvegben pedig egy világos barack szín árnyalatát kelti. Most sem bírtam, hogy egyszínűek legyenek így a szolidság nevében csak a gyűrűsujjamra kentem fel az újonnan vett első ezüst lakkomat. Nagyon féltem, hogy csíkozódni fog, de szerencsére nem és három vékony rétegben tökéletesen fedett. Mostanában egyre jobban megszeretem a Miss Sporty lakkokat :)

Felhasznált lakkok:

  • Astor perfect stay gel shine - Creamy Coral
  • Miss Sporty 311
  • Miss Sporty fedőlakk 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönjük a kommenteket! :)