Oldalak

2014. május 10., szombat

Colourful Nail Art Challenge - 2. From green to blue


Sziasztok :)

Elérkeztünk a második állomáshoz ami a zöldtől a kékig színtartományt adta meg. Amint nekiálltam a körömfestésnek szinte rögtön tudtam mit akarok és hamar meg is alkottam :)

A koncepció nagyon egyszerű lett, egy ombre- szerű manikűrt akartam csinálni, csak Lovely-s homoklakkokból. A középső ujjamra került a legsötétebb lakk, az új kék lakk amit a snow dust ezüstjével kevertem, hogy egy kicsit világosabb lakkot kapjak. A mutató és gyűrűsujjamra a sima világoskék lakkját kentem a hüvelyk és kisujjamra pedig az új Rio lakk került :)




Amilyen egyszerű lett a manikűr annyira tetszik nekem. A napon hihetetlenül csillog és a világos színek miat igazán tavaszias lett :)


6 megjegyzés:

Köszönjük a kommenteket! :)