Oldalak

2014. május 2., péntek

Colourful Nail Art Challenge - 1. Candy colours


Sziasztok!

Jelentkeztem egy újabb kihívásra amit ezúttal Thimmyke hirdetett meg. Sajnos amilyen egyszerűen hangzik egy egy pont, olyan nehéz nekem. Nem szeretem mikor nekem kell kitalálni, mit is csináljak :D Lehet lesznek olyan állomások amiket kihagyok, de próbálok mindent beleadni :)
Az első téma a cukorka színek voltak. Sok mindenen gondolkoztam, de valahogy mind olyan volt, hogy nem tudtam volna megcsinálni. Aztán végül is ami megszületett inkább lett egy cupcake, mint cukorka, de legalább tényleg maradtam a cukorka színeknél :)

Alapnak egy Avon lakkot használtam és a gyűrűsujjam felére celluxal fehéret vittem fel. Ezután pontozóval végigpontoztam a fehér szélét, több- kevesebb sikerrel. Erre többféle színnel kerültek apró cukorkák, amiket sajnos a fedőlakk elhúzott, pedig hagytam őket száradni... A másik két ujjamra pedig egy essence topper került.


Igazából nem voltam megelégedve, azokkal a pöttyökkel nem vagyok kibékülve. Utólag inkább kevesebbet és nagyobbra csinálnám őket, meg jó lett volna ha nem húzza el a fedőlakk, de messziről meg mégsem néz ki olyan rosszul... 
Majd legközelebb :)

Felhasznált lakkok:

  • Avon color trend - Bikini
  • Lora - fehér
  • essence - circus confetti

9 megjegyzés:

Köszönjük a kommenteket! :)