Oldalak

2014. május 17., szombat

Colourful Nail Art Challenge - 3. Vivid colours

Sziasztok! :)

El is érkeztünk a harmadik témához, ami az élénk színek voltak. Sajnos ezzel a témával kicsit gondban voltam, mivel nem nagyon vannak élénk lakkjaim, ahogyan neonok sem, így ott is bajban leszek. De belenéztem a cipős dobozkámba és végül a narancs és a citromsárga mellett döntöttem. A narancsot sokat feltűnő színnek gondolhatják, ezért esett rá a választásom, mivel nekem az élénk körülbelül egyenlő a feltűnővel. A narancssárga meg szinte kiált a citromsárgáért ezért kentem mellé :)




A citromsárgáról már írtam itt, még mindig ugyan az a bajom vele. A narancs az Avon speed dry szériájából való. Sajnos nekem ez is nagyon híg, de nem buborékosodott fel mint az essence. És, hogy ne legyen olyan feltűnő és snassz rákerült még az essence dalmatás toppere. imádom :))

Én személy szerint meg voltam elégedve a manikűrömmel, de úgy vettem észre csak két véglet volt. Vagy tetszett vagy nem :)

11 megjegyzés:

Köszönjük a kommenteket! :)