Oldalak

2014. június 10., kedd

Blooming tender

Sziasztok!

A mai napra egy nagyon kellemes tavaszi/nyári lakkal jövök az essence háza tájékáról. Még a Glamour napokon sikerült beszereznünk őket, mivel az előző lakkhoz hasonlóan ezt is megkaptam :)


Az ecsete a többi trendkiadáshoz hasonlóan vékonyabb, amolyan normál, de már ott tartok, hogy nekem a vastag lapított a normál. A fedése két rétegben már egész jó, de ha nagyon finnyás lennék még egy harmadik elférne rajta. A finishe nagyon szép, és bár nem akarok hülyeséget mondani, de szerintem nagyon hasonló a /persze ha nem ugyan az/ Lovely St. Tropez lakkokkal. 


A színe kicsit csalóka, az üvegben inkább barackos, napfénybe inkább világos narancssárga, a szobában pedig néha egészen rikító neonos beütése van. Viszonylag hamar szárad, bár én kentem rá gyorsszárító fedőlakkot. Díszítésként pedig a gyűrűsujjamat teleraktam virágos matricákkal hamár blooming :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönjük a kommenteket! :)