Oldalak

2014. június 14., szombat

Colourful Nail Art Challenge - 7. Neon colours


Sziasztok!

A mai téma a neon színek voltak, amiről már korábban is nyilatkoztam, hogy nagyon meg fog izzasztani. Teljesen igazam lett. Sajnos vagy sem azóta sem lett neon színű körömlakkom "csak" egy claire's neon flitteres topperem. Innen is köszi Ozzy, imádom :* Szóval ezzel képzeltem el valamilyen összeállítást, de valahogy sehogy sem akart összejönni semmi. Lehet a péntek 13 miatt, de állandóan belenyúltam a fehér körömlakkomba, már nagyon ideges voltam :D Aztán végülis egy- egy körmömre sikerült felapplikálnom amit akartam.



A többi körmömre pedig kölcsönkértem a Lovely régi citromsárga homoklakkját, amit balga módom nem vettem meg és azóta is bánom. Magamhoz képest nagyon merész voltam, mert eddig elképzelhetetlennek tartottam, hogy ennyi körmömön legyen valami sárga és rikító :D A gyűrűsujjamra csak fehér és a topper került. Annyi szép ilyen topper van a claire's-nél, de olyan mérges vagyok rájuk. Hiába van tömve az üveg, az hogy halászgatni kell a dolgokat enyhe kifejezést. Szerintem túl híg az alap amiben benne vannak és szinte úgy kell ráimádkozni a körmökre. És ebből kifolyólag nekem mindig nagyon vastag lesz.


Aláírom, hogy nem a legneonosabb az összhatást, de rikít, így nekem ez simán neon már :'D


8 megjegyzés:

Köszönjük a kommenteket! :)