Oldalak

2014. március 4., kedd

Márciusi körömkihívás - 1. Kedvenc szín

Sziasztok!

Én is megértem azt, hogy blogolásba kezdek, és elsőre mindjárt Manna kihívásához csatlakoztam :)


Az első téma a kedvenc szín volt. Két nagy szerelmem van színek terén a lila és a narancsos/korallos színek. Viszont  lakkok terén az utóbbiak a nagyobb gyengéim, rengeteg ilyen színem van, hogy még véletlenül se fogyjanak el, így ma is ilyent választottam.
Alapnak egy Manhattan lakkot választottam, a gyűrűsujjamra pedig az egyik kedvenc lakkom, a Lovely narancsos homoklakkját használtam. Végül a mutatóujjamra az NYC Top of the Gold fedőlakkja került:





Felhasznált lakkok:

  • essence base sealer
  • Manhattan 43K
  • Lovely Baltic Sand Nr.1
  • NYC Top of the Gold
  • essence quick dry topcoat

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó az összhatás. A mutatóujjadon lévő topper nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Viszont csínján kell vele bánni, mert ha nagyon sok került fel elég csúnyácska lesz ;)

      Törlés

Köszönjük a kommenteket! :)