Oldalak

2014. március 21., péntek

Strawberry kiss

Sziasztok!

Végre volt egy kis szabadidőm, így gondoltam pingálok valamit a körmeimre két kihívás között. Semmilyen koncepció nem volt, belenyúltam a lakkos dobozkámba és megnéztem milyen szín volt már rajtam régen. És akkor kattant, hogy legyen rózsaszín.




Nem különösebben szeretem a rózsaszínt, ezért is van mindössze kettő ebből a színből, de mindkettő inkább sötét. Az egyik ez az Avon lakk. Még akkor vettem mikor a speed dry lakkok bejöttek és két darab volt 1200 Ft. Különösebb bajom nincs a lakkal, a színe szerintem mesés, fedése és a tartóssága is egész jó. Viszont szerintem eszméletlen híg a lakk, már annyira, hogy nem egyszer a kezem tövéig rózsaszín lettem :D Viszont ha kitapasztalja az ember akkor tényleg nagyon jó eredményt lehet vele elérni . Miközben festettem jött még egy kattanás, hogy használjam az essence piros homoklakkját. Innen is jött a név a postnak :D Közvetlenül a festés előtt pedig mindenféle manikűrt nézegettem, innen jöttek az ezüst pöttyök. Sajnos kicsit (nagyon) a körmöm szélére raktam őket, maybe next time :)
Sajnos a mutatóujjamról megint letört a köröm, meg szépen meg is csócsáltam, ezért elnézést, de betegesen rágom a köröm körül a bőrt, remélem a blog segítségével szépen le tudok róla szokni :)

Felhasznált lakkok:

  • Avon speed dry - Strawberry
  • essence sparkle sand effect - Me & my lover
  • Lovely snow dust Nr. 3
  • Miss sporty top coat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönjük a kommenteket! :)