Oldalak

2014. március 14., péntek

Márciusi körömkihívás - 3. Kedvenc glitteres lakk


Sziasztok! :)

Elérkeztünk a 3. állomáshoz, ami a kedvenc glitteres lakk lett. Most, hogy átnéztem a körömlakkjaimat rájöttem, hogy nem nagyon vannak glitteres lakkjaim, csak fedőlakkjaim. Így én ezzel oldottam meg a problémát :) Amúgy valahogy úgy érzem szinte mindenki a Golden Rose Jolly Jewels lakkok felé fog nyúlni, de nekem nincs és nem is lesz, mert szerintem irtózatosan rondák azok a lakkok :/ Mondjuk már láttam nem egy manikűrt vele, ami tetszett, de nekem nem kellene. Na elég is a szócséplésből, jöjjenek a képek:



Mint látjátok nem túloztam el, két nude lakkot használtam és két ujjamra került az egyik essence topper, név szerint a 
cool breeze. Imádom, hogy világos alapon csak szolidan, míg sötét lakkokon erőteljesen sziporkázik. Eddig bármire kentem jól mutatott rajta :) Nem tudom mennyire látszik, de a középső és gyűrűs ujjamra egy essence újdonságot használtam, amiről a hétvégére tervezek egy teszt szerű posztot :)

Felhasznált lakkok:

  • essence base sealer
  • Lovely Nude nail polish Nr. 3
  • essence nail candies - 03 peachy keen
  • essence topper - 16 cool breeze
  • Miss Sporty nail expert base & top coat

3 megjegyzés:

Köszönjük a kommenteket! :)