Oldalak

2014. március 9., vasárnap

Márciusi körömkihívás - 2. Kedvenc technika


Sziasztok! :)

Mai témánk a kedvenc technika volt. Előre tudtam, hogy ombre körmöket szeretnék majd csinálni. Először arra gondoltam, hogy bordó és fekete átmeneteset csinálok, sőt meg is csináltam, de nekem nem tetszett annyira. Pedig a környezetemben mindenki azt mondta, hogy jó. Aztán tegnap leültem és elkezdtem agyalni, hogy milyenre is fessem ki. Gondoltam ezüst-lila homoklakkos átmenetre, de egyik körmömre kipróbáltam, nem volt rossz, de mégsem tetszett. És ez még ment vagy 10 percig mire elértem oda, hogy maradok a jól bevált lila átmenetemnél :D
Alapnak egy világoslila Miss Sporty lakkot választottam és a gyűrűs és a középső ujjamra vittem fel a sötétlila, szintén Miss Sporty lakkomat. Mivel nem szeretem az ombrékat fényesen így erre a két körmömre rákentem a mattító fedőlakkomat, ami egy véletlen folytán szintúgy Miss Sporty, akárcsak a társai :D Úgy látszik ez egy ilyen mani :D Amúgy kicsit sem tetszik, főleg így képeken, szerintem ez lett életem legrosszabb színátmenete... de se időm, se kedvem nem volt már újracsinálni.




Felhasznált lakkok:
  • essence base sealer
  • Miss Sporty 344
  • Miss Sporty 505
  • Miss Sporty Check Matte
  • essence quick dry top coat

2 megjegyzés:

  1. Szerintem nem lett rossz. Nekem tetszik. :)
    Van egy aprócska megjegyzésem: a kommentelők nem kedvelik szóellenőrzést, szerintem jó lenne kikapcsolni. :)

    VálaszTörlés

Köszönjük a kommenteket! :)