Oldalak

2014. március 27., csütörtök

Márciusi körömkihívás - 6. Kedvenc körömdíszítő


Sziasztok!

Elérkeztünk az utolsó témához is, ami a kedvenc körömdíszítő dolog volt. Mikor megláttam a témát azonnal tudtam, hogy a nem rég beszerzett bársonyporomat fogom használni, mert egyszerűen oda vagyok érte. Érdekes és mutatós is, csak kicsit pepecselős, és ha nem ügyes az ember akkor csúnyán ráfázhat, mint én aq mutatóujjamon :) Alapnak hozzá egy essence bordó lakkot választottam. Én mindig is úgy gondoltam, hogy a piros és a bordó árnyalatok nem nekem valóak. Nos a pirosat még mindig nem viselem szívesen, de körülbelül fél éve megvettem az első bordó lakkomat amibe azóta szerelmes vagyok. Már a felét elhasználtam, pedig nem gondoltam, hogy meg fogom kedvelni. És, hogy egy kicsit különlegesebb legyen felkentem még egy Catrice arany lakkot:



Felhasznált lakkok és kellékek:

  • essence - 113 Do you speak love?
  • Catrice - Oh, my Goldness
  • essence velvet powder 06

6 megjegyzés:

  1. Jó lett , először én is plüssport szerettem volna alkotni , de maradtam egy egyszerűbb manikűrnél :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett, tetszik. :)
    Majdnem vettem már én is ilyen bársonyport, de nem mertem. Mennyire tartós? Mi történik vele, ha víz éri? A végén lehet, hogy mégis veszek valamikor, mert amúgy meg tök különleges és szép.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is csak akkor vettem, mikor le lett árazva :D Ha víz éri csak vizes lesz, hamar megszárad :D A tartóssága viszont nem túl jó, a vége elég hamar megkopik és a kosztól meg hasonlóktól elég hamar megcsúnyul szerintem, de hihetetlen cuki és különleges :)

      Törlés
  3. Jaj, de jó! Mostanában nekem is fel-felrémlik a plüssporom, tényleg elő kéne már szedni újra. :)

    VálaszTörlés

Köszönjük a kommenteket! :)