Oldalak

2014. március 18., kedd

Márciusi körömkihívás - 4. Kedvenc körömlakk


Sziasztok!

Elérkeztünk a negyedik témához is, ami a kedvenc körömlakk volt. Egy ideig nézegettem a lakkjaimat, de rájöttem, hogy nekem nincs kifejezetten kedvenc lakkom. Nézegettem több lakkot is, de nem igazán tudtam választani. Végül is egy olyan lakk mellett döntöttem, ami szerelem volt első látásra és tudtam, hogy nekem ez kell. Viszont később kiderült, hogy már nem kapható, ha szerencsém lesz esetleg egy akciós kosárkában megtalálhatom. Fel is adtam, nem is kerestem és mikor egyszer bementem a Rossmannba ott volt az akciós cuccok között. Nem is tétováztam, egyszerre bekerült a kis kosaramba, az meg, hogy mindössze 200 Ft-ért lett az enyém, külön öröm volt :) Na, de nem is kell több rizsa, itt az én kiválasztottam, az essence i'm bluetiful árnyalata.



Igazából nem tudom mi fogott meg a lakkban, talán a színe, ami szerintem szuper, mert kék, de bizonyos fényviszonyok között lehet szürke, de akár még lila is. Másrészt pedig a pelyhek, amik kicsik is nagyok is ezüst színűek meg kék színűek. Na meg a kék mikrocsillámok*-* Mondjuk ennyire nem tökéletes a lakk a kék pelyhek és mikrocsillámok csak napfényben mutatkoznak meg és akkor is nagyon nézni kell. Mindenesetre ez a lakk nálam nagy fav, hiába a kicsit rosszabb minőség, azt a két- három napot simán átvészeli és néha az égbolt jut róla eszembe, igaz ahhoz sötétebbnek kellene lennie :)

Felhasznált lakkok:

  • essence base sealer
  • essence - 135 i'm bluetiful
  • Miss Sporty fedőlakk

2 megjegyzés:

  1. érdekes a lakk színe , de nekem tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Én pont azért szeretem, mert ilyen különleges, legalábbis nekem :)

      Törlés

Köszönjük a kommenteket! :)